Naši podatki:

 

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje Steelplast d.o.o. (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

 

Podatki o upravljavcu:

 

Steelplast d.o.o.
Otoče 9a
4244 Podnart
DŠ: SI34713395
Matična št.: 5686601000
E-mail: info@steelplast.si

 

SKD: G46.490 – Trgovina na debelo z drugimi izdelki široke porabe
Datum vpisa v register: 25.11.1992

 

Vse cene na naši spletni strani vsebujejo 22% Davek na dodano vrednost.

 

 

 

Postopek reklamacije ali pritožbe:

 

 

 

V primeru, da je z kupljenim izdelkom kar koli narobe v garancijskem roku in je napaka na proizvajalčevi strani vam ob predložitvi računa izdelek zamenjamo ali popravimo.

 

 

 

V primeru kakršnih koli pritožb ali pohval nas prosim kontaktirajte na zgornji e-mail.

 

 

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga:

 

 

 

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči osebno, telefonsko ali s sporočilom preko e-pošte. Vsako izmed navedenih sporočil se šteje za odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43. č člena (ZVPot), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sam krije neposredne stroške vračila. Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti kopijo originalnega računa, ki ga kupec prejme ob nakupu in dostavi blaga. Kupnino za vrnjene izdelke ponudnik vrne uporabniku na njegov klasični transakcijski račun. Kupnino ponudnik kupcu vrne v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v trenutku prevzema vrnjenega izdelka.

 

 

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake:

 

 

 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

 

 

 

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

 

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, s katerim sklene pogodbo.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po garancijskem roku.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

 

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 

 

 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

 

 

 

Podjetje potrošnikovi zahtevi ob prijavi napake oziroma ob morebitni prijavi reklamacije, pisno odgovori najkasneje v roku 10 dni.

 

 

 

V primeru, da se podjetje z reklamacijo strinja, ugodi potrošnikovi zahtevi prav tako v roku 10 dni.

 

 

 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

 

 

 

Katere osebne podatke obdelujemo:

 

Osnovni kontaktni podatki (ime, priimek, telefonska številka, e-naslov);
Podatki o uporabi naših spletnih strani (obiski posamičnih strani, kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);
Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

 

 

 

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov:

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:
kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;
kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete (npr. za prilagojeno obveščanje o naši ponudbi, ki temelji na oblikovanju profilov);
kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes, na primer da vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa.

 

 

 

Nameni obdelave osebnih podatkov

 

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:
komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte);
za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani;

 

 

 

 

 

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

Osnovne osebne podatke hranimo ves čas, dokler imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh ali ste naročniki na naše novice.
Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.
Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.
Podatke, ki so potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga).
Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

 

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne more prejeti določenih storitev oziroma z nami skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

 

 

 

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja) razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:
ponudniki storitev marketinga
ponudniki klicnih studiev
ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil
ponudnik računovodskih storitev
Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.
Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

 

 

 

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:

 

da od nas kadarkoli zahtevate:
potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
popravek netočnih osebnih podatkov;
omejitev obdelave, kadar:
oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;
je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;
osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;
izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

 

pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

 

Postopek uveljavljanja pravic

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.
Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

 

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročil

 

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila (potrditev), kjer lahko preveri podatke,
ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila.
Nato kupec nadaljuje na blagajno kjer izpolni svoje podatke ter jih preveri, Ter odda naročilo z klikom na gumb “Kupi sedaj” pred tem pa se mora strinjati s pogoji poslovanja.

 

 Izvensodno reševanje sporov

 

 Podjetje Steelplast d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

 

Pogodba

 

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno v tiskani verziji. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujo